Sessna söker en familj

Som sagt är Sessna till salu till rätt familj, jag kommer att vara nogrann med vart hon hamnar och det är viktigt att hon kommer till ett kärleksfullt och stabilt hem. (Precis som sina bröder) 
Sessna är en pigg ocg rolig valp med bra fart under tassarna, hon är följsam och det är inte så många "olyckor inne".
Hon har fått följa med på jobbet den här vecka,. dels har hon fått träffa sin kollega vorstehn Fonsie och fått sitta i väska när jag går till jobbet och tillbaka. 
Hon har skött sig exemplariskt måste jag säga!
När vi har rast har jag rastat henne och hon har busat omkring på jobbet sen när jag gått o satt mig vid datorn har hon krypit ihop och vilat/sovit under skrivbordet med Dolly. 
Suddig mobilbild, men söt ändå!
 
Hennes väska så hon smidigt kan följa med till jobbet, så slipper jag ta bilen den lilla biten till jobbet (ca 1,7km)
Efter en jobbdag är det skönt att sova i husses famn i soffan.... 
Hittade ett halsband som tur var inte kliade, som det förra gillade hon inte alls. Det var ett helt vanligt läderhalsband. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0