Snart dags för flytt

Snart väldigt snart är det dags för de små att flytta, det är med mycket blandade känslor för min del. 
Dels är jag jätte nöjd med mina valpköpare och tvivlar inte alls på att valparna kommer att få det väldigt bra men samtidigt harj ag följt dom sen första sekund dom såg dagens ljus. Och det är klar att jag har fäst mig vid dom alla fyra små liven. 
Jag fick precis ett sms från posten att en försändelse från Svenska Kennelklubben är på väg.
Perfekt då kommer regbevisen! 
Imorgon bär det iväg till veterinären för chip, vacc och besiktning. Valparna har varit på studiebesök på mitt jobb och vi har haft en del vänner över som varit nyfikna på valparn, så dom är socialtänade =) Oftare och oftare kissar dom på tidningen, duktiga valpar. 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0