Många roliga nyheter idag

Idag har jag fått ett super härligt mail från Nanos husse, där han berättar att allt går bra och dom verkar trivas väldigt bra tillsammans <3 
Sen har jag fått nyheten att Dolly ska få halvsyskon hennes mamma ska ha valpar om två veckor och det ska bli väldigt kul att följa dom, googla Pyttelitens kennel så hittar ni dom. 
Idag fick jag också ett väldigt trevligt mail från Upplands taxklubbs ordförande, Maria Johansson... Hon ordnade dessutom med Sessnas försäkring, jag är jätte nöjd. 
Idag "prov-badade" jag Max och fönade honom för att se lite hur hans päls ser ut inför utställnigen som är om ca 3 veckor. Han har inte en riktigt bra päls, utan den blir lätt frasig och inte så kul. Men sedan en tid tillbaka har han (och Dolly) fått extra B-vitamin, som jag råkade läsa om idag dessutom sägs fungera mot fästingar !
Ingen av taxarna har fått någon fästing (än) =) 
Tillbaka till Max päls, den ser riktigt bra ut. 
 
Wow .. vilken dag =D man kan verkligen inte klaga



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0